Bob n pink. he3

|

Assalamualaikum. Slamat kembali kat UUM dengan tangan dan kaki yang sempurna serta otak yang masih ok dan xtak biOl setelah da seminggu cuti kan. Harap2 dapat angpOw banyak2 na.he3. Kali ni aku nak letak pic bob kat blog aku. Bukan apa bob nih unik skit minat kaler pink. gambar nih aku shoot ms ada perjumpaan dengan MPP kat dewan Bukit Kachi. jadi aku edit la skit pic bob n mrs bob nih. hi3. (kepada bob amik la pic nih sbgai kenangan)


Bob & Mrs boB (sori la kt orng sblh aku x tau nm. he3)

Nih logo yg br aku buat.

|

1.

2.

Kad SintokOnline yang baru.

|


Nih kad akhbar sintok yang baru. Tq kat lan sbb dia da wat desingn nih.

kecoh dengan MPP

|

Aku bukan nak cakap la budak sem 2 nih baru satu tahun da nk tunjuk belang. siap hentam Presiden MPP lagi. ada yang cakap MPP tak buat kerja la. aku memang bengang la budak2 tu. Kalau berani jadi MPP la. jangan cakap ja. Kalau nak cakap tu bagi adik aku yang umo 2 tahun pon pandai.

kes nih jadik apabila ada budak yang tak puas hati ngan isu harga tambang bas naik. tu pon nak jadikan isu ka? tengok la keadaan ekonomi dunia sekarng nih. memang la harga minyak turun dengan mendadak tapi kita kena tengok juga harga barangan lain yang naik melambung. itu kita kena amik tau la sebelum kita nak cakap.

fikir dulu sebelum cakap. ingat MPP tu bukan robot. depa pon manusia biasa juga...
Tumpu... sebahagian pelajar DPP Bank Rakyat dan SME Bank yang hadir pada majlis bersama MPP


Tak puas hati... pelajar yang tidak berpuas hati keluar meningglkan dewan

Bincang... mereka yang masih tidak berpuas hati berbincang sesama sendiri di luar dewan bagi mendaoatkan kepastian mengenai harga tambang bas.
Jelas... Saifuddin menerangkan dengan lebih jelas menganai harga tambang bas kepada pelajar yang masih tidak faham.